26 Şubat 2014 Çarşamba

Ah ah torunum hayat zormuş! Erkekler ile yaşamak daha da zormuş.

  Hayatım yaşanmış ve yaşanacak olayları düşünmekle geçti hep. En basit örneğini vermem gerekirse ölümden sonra yaşamın var olup olmadığını hala sorguluyorum. Sen de bana çekmişsen eminim düşünmekten yaşamaya fırsat bulamayacaksın ve ben bunu hiç istemiyorum bu sebepten sana bu notları hazırlamaya karar verdim. Senin var olduğunda ben hayat olur muyum bilmiyorum  çünkü şuan da çocuğum olma düşüncesi bile  muhtemel 10 yıllık planlarım arasında.

 1. Kesinlikle şu anı yaşa.

Kim ne derse desin aldırma sen hayatını yaşa(büyüklerinin sözlerini dinleyerek). Hayat biraz karmaşık sen bu karmaşıklıkta kendini bulmaya çabalayacak bazen hırpalanacak bazen yaralanacak bazen de umursuzluğa kapılacaksın ama yılma sonunda olman gereken kişi olacaksın. Unutma sakın düşsen de kalksan da ailen hep senin yanında olacaktır. 
  
2. Yalanlarla dolu bir hayat yaşarsan  asla o hayat senin olamaz.

 Yalancı çobanın hikayesi hala iki bin altmışlarda anlatılıyorsa dinle birde bana burada anlattırma.

3. İdeallerinin ne olduğuna karar vermeden bir üniversite başvursun da bulunma.

 Benim zamanım da insanları at yarışına sokar gibi sınavlara sokup aldıkları sıkıştırılmış puanlarla ideallerini belirlemek isterlerdi. Hala öyle ise sokarım sistemine  (yani başlarım böyle işe) diyerek ne olacağına karar verme, uzun uzun düşün bunun için çabala hedefine odaklan ve olmasını bekle ki olacaktır göreceksin.

 4. Sevgilin olduğunda ailenden saklama. 

 Annem en yakın arkadaşımdır hayatıma dair her şeyi en ince ayrıntısıyla bilir dolayısıyla babamda. Bu kötü bir şey değil aksine iyi bir şey . Kimin ne halt olduğunu onlar bizden daha objektif biçimde şıp görebiliyorlar. Bizim aşk fulyasına kapılıp görmezlikten geldiğimiz her şeyi bize lap lap söylemeleri gözümüzü açabiliyor bazen.

 5. Kimseye kendinden daha çok değer verme .

 Erkek arkadaşın olacak çocuk eminim senin kıymet verdiğin gerçekten işte bu dediğin birdir. Fakat zaman içinde ona öncelikler vererek hayatına kısıtlamaya başlayarak kendinden önce onu düşünerek, nefes alış verişlerini ona göre ayarlayarak yaşama. Tabi ki çok sev çok kıymet ver birlikte hayatını yaşa ama seninde bir hayatın olduğunu asla unutma. Unutmanı isteyecek birine de hayatında yer verme.

 Bu beş notumu da duymuşsundur önceden sonra ki notlarımı görüp 'bumuymuşşşş benim büyük annem'  demeni istemedim için klasik olmak istedim.

 Bu mudur? Klasik notlarım.
 Bu mudur? Geleceğe dair umutsuzluğum.

 Bu mudur? Şimdiden çırpınışlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder