31 Ağustos 2013 Cumartesi

Çirkinlerin evlenme taktikleri 10 adımda.

 Sonun da keşif ettim neden çirkin kızların ilk evlendiğini. Gittiğim bir düğünde anladım ki ne kadar çirkin olursan ol kocaman bir popon , dombili parmakların ve dolma biber kadar bacaklarında olsa işveli cilveli ve birazda oynaksan nikah cüzdanını eline alıyorsun.

 Adım 1: İlk adım olarak çocuğun çevresinde kim varsa ayyyyy canım ayyyy bebeğim annnnnecimmm babacıııımmm diye yayvan ağızla içten içten sesleneceksin.

Adım 2: Hiç bir şey bilmeyen köylü kız tavırlarınla möçiço gibi bakacaksın etrafa.

Adım 3: Tamamen saf ayağına yatıp her şeye 32 diş sırıtacaksın.

Adım 4: İşveni cilveni evde yapacaksın.

Adım 5: Kaşıkçı elması kadar istemem bit kadar da olsa tek taşım olsun ne olacakmış diyip parmağını uzatacaksın.

Adım 6: Düğün zamanın geldiğinde yememiş içmemiş bugünü beklemiş gibi her şeyi geceler boyu düşünüp planlayacaksın.

Adım 7:  Düğün günü sanki gelin gibi değil dansöz gibi pisten inmeden oranı buranı kıracakmış gibi oynayıp damadın yüzüne baka baka şarkılar söyleyip kendinden geçeceksin.

Adım 8: Gelin çiçeği atarken tüm evde kalmış kız kurusu arkadaşlarını toplayıp ey tanrım tek başına koyma kullarına diye başlayıp çiçek şov yapacaksın.

Adım 9: Takılan altın keseni kayınvalidene verip 24 ayar altın oğlunu kaptım deyip elini öpeceksin.

Adım 10: Artık kocanı da alıp 5 yıldızlı balayına yelken açabilirsin.

Size altın kuralları yazdım bunları aklınızın bir kenarına yazın arkadaşlar. Aşk evliliği bambaşka oluyor yaşaması , evliliği ve yaşlanması. Herkese Allah sevdiceğiyle evlenmeyi nasip eylesin amin.
  Bayıldım bu şarkıyı söyleyerek kızlara çiçek atmasına kızın. Ey tanrım..

 Bu mudur? Benim kadınlık hormonlarım.
 Bu mudur? Gece gece düğün derneğe takmam.
 Bu mudur? Çirkin olan kızların kaderi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder