16 Eylül 2013 Pazartesi

Aldatma vol. bilmem kaç?

Bir bardak kahvenin bile hatırı varda yanı başındaki kalbindeki insanın hatırı yok mu? Hayatta en çok aldatma eyleminden nefret ettim kadar düşmanımdan nefret etmediğimi bilmeyen yoktur. Bu kaçıncı aldatma yazım onu bile bilmiyorum , çevremde aldatan aldatılan gırla olunca yazasım geliyor.
 Neyse anacığım 27 yıllık eşine bile güvenemiyorsa bir kadın kimse kimseye güvenmesin. Sen 19 yılını çoluğun çocuğun olmadan karıcığın ile mutluluk oyunu oynayarak geçir. Üstüne bu evliliği tam yapalım diye 2 çocuğun bakımını üstlen sonra gel bu anne yaptığın kadını aldat. Vur kafaya çaydanlığı masayı sandalyeyi.
Hadi aldattın be salak neden kadının ağzına burnuna gözüne sokarak yapıyorsun bu işi.

Aldatan insan davranış adımları:
ADIM 1. Yeni yeni kıyafetler, apaçi tavırlar.
ADIM 2. Yeni bir telefon , mail adresi , facebook , twitter , foursquare , instagram vb  her tür kitle iletişim araçları üyeliği edinimi.
ADIM 3. Yeni arkadaşlar.
ADIM 4. Yeni yeni huylar yeni yeni tavırlar.
ADIM 5. Dünya bilmem nereme davranışları.
ADIM 6. En önemlisi sizden uzaklaşması ama size en yakın olması.
 Yanlış yazmadım kafa sallamayın sizden ruhsal olarak uzaklaşır ama bit beyinleri bunu yanlış bulduğu için size o kadar bebeğiiim davranmaya başlarlar ki mide bulandırır.
ADIM 7. Akşam eve gelmemeler , iş toplantıları , arkadaş buluşmaları baş gösterir.
ADIM 8.Gizli gizli telefon konuşmaları başlar. Başladığı an aldatılan kişi uykudan uyanır. Ayşe/Mehmet sen beni aldatıyor musun soruları baş gösterir.
ADIM 9. İnkar etme aşaması başlar; dini kitapların , ekmeklerin , değerli insanların üzerine yemin edilir.
ADIM 10. Artık suyunu çıkarmaya başladıkları evre gelir çatar kapıya aldattığını bildiğinizi biliyorsa utanmadan ;fotoğraflarını gösterip Nermin yakışmış mıyız? diye sorarak aklınca hadi be sende kimsin şuna bak diyerek minnak beyinlerince size gitmiyorsan kumanı beğeneceksin ulan derler.
 Desinler bacım at kıçına tekmeyi.

 Bu 10 adım insanlıktan başkalaşım geçirip hayvan olmaya döndükleri tüm adamları kapsar.

Konumuza dönelim böyle bir aldatma hikayesi işte kadının öğrenip 2 çocuğuyla ne yapacağını bilememesi. Kavgalar , laf sokmalar , herkesin önünde kendini ailesini onu küçük düşürecek davranışları , otel odalarında koca basmalar , telefonda aldatıldığı kadınla kanka olmalar , her an kocaya belalar okumalar ama 2 çocuğun hatırına b.ktan evliliği sürdürmeye devam etme çabaları sürüp gider.
 Hiç bir insan aldatıldığını öğrendikten sonra arkasına bakmasın derim hep bu durumda da bakmamalı. Çocukmuş bakılır. İş mi bulunur. Ev mi kiralanır. Eş mi boşan gitsin. Bekara koca boşamak kolay gelir ama kafasına çaydanlığı boşaltığın bir adamın akşam koynuna girmek kolay mı?

Bu mudur? Çevremde ki doyumsuz insanlar.
 Bu mudur? Aldatılan evli kadınların dramı.
 Bu mudur? Aldatan insanlara güvensizliğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder