30 Ağustos 2013 Cuma

Kafaları yanmış insancıklar.

Çevre kirliliği yaratan insanlar var dikkat ettiniz mi? Kocaman poposundan utanmadan daracık etek giyenler, manda budu gibi bacaklarına şort giyenler, bir tarzı olmayıp ben tarzım bebeler siz hangi butikten diyerek ortalarda fink atanlar , erkek erkek olalı böyle renkli şortlar giymemiştir deyip övünerek pembeli morlu dallı sopalı şort giyenler vs vs beni kahır ettiler şu yaz sıcaklarına. İnsanlara küstürüp eve kapadılar.


Havanın sıcaklığına verip beyinleri kaynamış desem gözlerine perde inmiş de demem lazım çünkü mümkünatı yok akli dengesi yerinde olan gözleri gören kimse arkası transparan bir gömleğin içine evde giydiği sütyeni giymez. Hadi kabul edip giyecek kadar kezbansın zaten sütyeni göstermişsin herkese neden şeffaf askı takıyorsun? Kim zorladı annem seni? Parmak arası terliği kot pantolonun altına giymiş erkek gibi itici oluyorsun bil.


Ben bu yaz insanların ne giydiğini ne mantıkla giyebildiğini anlamaya çalışırken kısa saç modasına ve Rihanna saç modeline de kafayı taktım. Kızın yüzü beş metre gitmiş bir Anne Hathaway olayım demiş sen kimsin kim?
Nesin sen yüzün banker Biloyum diyor senin verdiğin yanıta bak. Hele ki Rihanna bacıma özenen ergen bunalımına girmiş kardeşlerim size ne oluyor gidin ojenizi değiştirin saçınızı mora falan boyatın ama eşek tıraşı olmuş gibi yaptırmayın kendinizi ne olur. Yakışanı yok mu var tabi ama ben buradayım heyyy kafamı sıkkın artık ne olur diye yalvaranı da çok.

 İnsancıklar çevreye duyarlı olalım kendimize bakalım. Şu sıcak yaz günleri insanların göz zevklerini bozmayalım. Dikkat edin bu  evrende yalnız değilsinz izleniyor , eleştiriliyor ve beyinlerde yok ediliyorsunuz.

Bu mudur? Benim çileden çıkışım.
Bu mudur? Benim bu yazlık göz yamuşmam.
Bu mudur? Etime buduma bakmadan insanları sorgulamam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder