17 Aralık 2013 Salı

Kış demek aşk demek!

 Sevmiyorum soğuk havayı ama aşığım kışa. İliklerimize kadar buz tutsak da kışın hayat çok tatlıdır. Sevmiyorum kışı diyen varsa yazdıklarımı okuduktan sonra vazgeçecek ulayn.

 Kış benim için bir bardak boza bir bardak sıcak çikolata bir bardak salep bir bark sıcak çaydır. Çok seviyorum ağzım burnum donunca sıcacık bardağa yapıştırıp ısıtmayı, sen sevmiyor musun? Popomun soğuktan donmasına ramak kala sobaya yada kalorifere yapışıp ısıtmanın verdiği o karıncalanma hissini seviyorum, sen sevmiyor musun? Sevgilimin elini o soğuk havada morarıncaya kadar tutup en sonunda pes edip cebime sokmayı çok seviyorum ,sen sevmiyor musun? İçlik giyip robot gibi hareket etmeye bayılıyorum heyyy benim gibi bayılmıyor musun , sevmiyor musun?

 Her sabah yatağından heyecanla  kalkıp camdan kar yağıyor mu diye bakmanın  kıymetini sen ben o  bilmezsek kim bilecek? Kimse kışa aşkla bakmadığı için bu sene oramız buramız donuyooor!



 Kış aşk demektir sıcak şarap, şömine ve battaniye üçlüsünü unutmayalım. Gerçek hayata vuralım çay , kalorifer, battaniye ve sevgiliniz size en büyük aşkı yaşatmıyor mu?

 Kar topu oynayıp, poşetle kayıp, kardan adam yapmayan var mıdır? Kardan adamı yaparken mükemmel erkeği yaptım deyip sarılmayan bacım var mı? Kardan kadın yapıp bikini giydirip yanında fotoğraf çektirmeyen erkek kardeşim var mı? Yok yok yok dediğinizi duyar gibiyim.
 
 Noel babayı beklemeyen , yıl başı ağacı görünce gülümsemeyen , okullarda yapılan yılbaşı hediye çekilişine katılan
insan kışı sevmez mi?

 Kışı sevelim  kışa sahip çıkalım.

 Bu mudur? Benim kış aşkım.
 Bu mudur? İnsanlara kışı sevdirme çabalarım.
 Bu mudur? Kışım aşkım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder