21 Temmuz 2012 Cumartesi

Aldatmak hastalıktır.

  Ben aldatılan biriyim.. Çoğu kişinin başına gelen bir hastalık türü denmeli bence aldatılmaya. Hastalık diyorum çünkü yalan da aldatmaktır, hayatında ki insana rol yapmakta aldatmaktır , başka biriyle mutlu olmakta aldatmaktır , ilişki yaşamakta aldatmaktır.
 Aldatmanın binbir türlü hali vardır. Aldatıldım hala yaşıyorum hemde çok da güzel yaşıyorum. Sabah kalkıyorum aynaya bakıyorum vay bee ben de aldatılcak insanmıydım diye söylenerek makyaj yapıyorum ( mutluluk boyalarım sürüyorum) pembe gözlüklerimi takıp pıtır pıtır işe gidiyorum. 10 saat mutluymuş rolümü yapıp görüşmedim insanlarla görüşüp vakit öldürüyorum. Her bana ilgisi olan erkek görünümlü ucubelerden yan yan yengeç gibi uzaklaşıyorum. Neden neden? Çünkü yeterince yordu beni insanlar. Sonra eve gelince pestilim çıkmış olduğu için yorgunluktan pat uyuyorum. En güzeli de buymuş ya. Kafa rahat aman aldatı mı ? Aldata bılırmı ? Ay napıyor ? Hala beni seviyor mu? Şimdi kime dokunuyor derdim yok.
  Her aldatan kişi pişman olur bilirim . Ne pişman olursun ki? Adam gibi çek git kardeşim. Adam olsan aldatmazsın. Hadi aldatın bak hadi diyorum. Gözümün içine soka soka yapmazsın bari. Sonra: ' Ay pişmanım sadece arkadaştım. Ben hiç kıyarmıyım sana , bize böyle bişey yapabilirmiyim. Aslında sen beni çok bunaltmıştın nefes almak için ayrılalım dedim. Yok seviyorum, yok aşığım . ' tırttttt sana tırtttt.
  Uzun lafın kısası aldatmıcaksın kardeşim. Tamam aldattın pişman olmucaksın. Sende aldatıldın arkanı dönüp bakmıcaksın. Bir kere biterse bir ilişki tekrar istersen ağzınla geçtim başka biryerlerinle kuş tut o ilişkiden hayır gelmez. Seven insan aldatmaz. Aldatan insan sevmez , sevişmez kimseyle, kimseyi sevip sarmalamaz, seni seviyoruuuuuum demez.
  Geçmiş olsun paramparça kalmış , aldatılmış insanlara , üzülmeyin bu bir hastalık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder